Saturday, September 24, 2011

kak mai

assalamualaikum .. u all sehad ? bagus .. hik hik ... saya suka menjadi adik angkat kpd mazaidatul yusnizan yusni .. nama samaran dia kak mai .. saya amat berterima kasih dengan dia kerana baik terhadap saya , menolong sya ketika saya susah .. appreciate sgt2 .. thanks kak mai .. okay , tadi saya pergi ke ' MALAM RAMAH MESRA ' di flat taman murni .. tiba2 terjumpa dengan kak mai .. masa tuh kak mai tengah dukung baby .. dia kata , yg baby tuh anak dia .. then saya and twin saya tanya ' suami akak mana ? ' kak mai kata , dia simpan suami dia .. haha , time tuh mmg tergelak .. mcm barang berharga pulak , boleh simpan2 .. lepas tuh , saya and twin terserempak pulak dengan adik dia .. zai and nik .. hurm , dia kata saya chumells ? dalam hati saya < puji ke perli > .. then tetiba kak mai datang dekat situ .. lega hati ni .. dia suruh adik dia snap gambar kitorang .. wah , suka gila lahh .. dia kata , snap banyak2 sikit .. nanti boleh lahh pilih .. then , lepas adik dia dah snap , kak mai tengok pic tuh .. kak mai kata tak elok .. and banyak bergerak .. dia kata , snap lagi sekali .. haha .. padan muka dia .. tu lahh , perli org lagi .. kan dah dapat balasannya .. cepat jeh allah bagi balasan .. lain kali jangan nak perli org sangt mcm awak tuh tersangat lahh perfect ..

No comments:

Post a Comment