Friday, September 23, 2011

sambung ..

assalamualaikum .. hello .. nak sambung citer pasal open house at Kuala Lumpur .. hihi .. okay , 3 hari berturut turut ade open house .. letih betul .. adui .. penat gila lahh .. okay , saya ingat kan open house dekat area selangor jeh .. rupa rupa nya dekat KL .. mmg jenuh tunggu bila nak sampai .. nak tertidur pun ade .. but , mata boleh tahan lagi mase tuh .. tak jadi lah nak tidur .. hik hik ..

bila dah sampai , tengok orang ramai gila kud .. ade dua buah khemah di situ .. saya pun turun dari kereta and then tak thu mana nak pergi .. so , saya follow je lahh abah saya .. malu kud .. ramai gila orang dekat situ ..

time nak pergi amik makan , memang tak thu nak pilih makanan ape .. coz mmg rambang mata nak amik .. k'lau boleh , sume kita nak amik .. hik hik .. tapi , nanti kata kita ni tamak pulak kan .. so , kita amik popia , buah orange and nasi ayam ..

hurm , yg nak amik tempat tuh susah sikit , sebab orang ramai gila .. mmg penuh lahh kan .. last sekali , my family pergi ke satu meja nih and tanya dekat dua orang yg ade dkt situ ' ade orang tak ? ' so , dua dua kata 'tak ade ' .. akhir nya , dapat juga duduk ..

bila saya makan , saya rasa nasi ayam tuh sedap sangat .. sos cili dia pun sedap jugak ... mmg berbaloi lahh pergi .. then , saya makan popia sikit .. and makan buah orange sebagai desert .. lepas abis makan , saya pergi basuh tangan saya .. dan mendengar serba sedikit ape yg dibual kan oleh abah ..

hurm , mmg lama gila lahh dekat situ .. boring pulak tuh .. yg ameer pulak duk mengadu .. dia kata dia mengantuk .. maklum lahh adik bongsu , mesti lahh manja sikit kan .. haha .. so , kitorang pun nak  balik .. masuk jeh kereta , dah rasa ngantuk dah .. haiya , menguap banyak kali .. so , saya pun tidur lahh coz mata pun dah tak boleh tahan dah kan . saya tidur sampai lahh balik rumah .. so , sampai sini jeh .. hope korang sehad2 belaka .. okay ..

No comments:

Post a Comment