Tuesday, October 25, 2011

Hai !

Assalamualaikum . Hello *sambil melambai2 tangan . Hik hik . Haish , rupa nya betul jangkaan saya , awak baca post saya Ain . Ahakss . Jangan kecil hati ya , saya cuma bergurau saje . Ain , chill lahh . Haha . Okay , tukar topik lain pulak . Nak thu ape ? Lihat di bawah :))

Okay , today saya ade exam . Nak thu exam ape ? Exam PSV jeh lahh . Tk ke senang tuh . Haha . Senang2 jugak , tapi keputusan belum thu lagi . Paper 2 mmg senang . Kena lukis kasut sport jeh kud . Haha . Ramai yg kata susah , termasuk lahh my beloved friends . Haha . Tapi , ujian ape yg tak susah . Kan kan ? Haha , dah jadi tabiat pulak kan .. #asyik kan kan jeh . Tak perasan ke ?
Hehe . Ade jugak segelintir yg tak siap seni paper 2 tuh . Kesian pulak bila tengok . Tapi nak buad mcm mane kan ? Masa berjalan , pandai2 lahh bahagi kan masa . 

Eh , awak nak thu tak kawan saya ade buad class tutorial pashmina , class musical and  class makeup . Siapa yg berminat boleh comment disini . Nanti saya PM awak okay . Terbuka kepada yg duduk di Dengkil , Paya indah Wetland , Bukit Changgang , Taman Murni , BSE , Putrajaya and Cyberjaya . Haha , kawasan yg berdekatan shj ye . 

Hari nih post saya agak berterabur kan . Haha . Tapi , ape saya kesah blog saya . But if u allz want to give something new , never mind . :)) Bubye .

No comments:

Post a Comment