Monday, October 10, 2011

Husna oh Husna ..

Assalamualaikum . Hello readers ! Sepetang bersama Husna . Ia nya cukup menggembirakan hati saya . Awak thu , ape yg kami buad ? Mula2 saya , twin and my neighbour = Zuheera pergi ke rumah Husna . Firstly , dorang kata dorang dah pergi dah rumah Husna and panggil Husna . But dorang kata , Husna tak menyahut pun . Then dorang try panggil lagi bersama dengan saya . Belum sempat kitorang panggil , tetiba dia keluar . Haha . Tergelak kitorang . #TENGOKSAYABARUNAKPANGGILAWAKDAHKELUAR . Haha . *BANGGA . Then twin saya sempat menangkap seekor kucing yg berwarna hitam/putih . Then saya pun angkat lahh kucing tuh . Kucing tuh seakan meronta-ronta minta dilepas kan . Then saya lepas kan lahh .

Kemudian , kitorang pergi ke rumah saya #HOMESWEETHOME . Perkara pertama yg saya buad ialah berbual dengan Husna . #SAMPAITERLUPANAKAMIKCOKLATPATCHI . *OKAYAINSAYATHUAWAKTENGAHSERONOKSKUNKNI . Then , ira amik raket dan COKLAT PATCHI kegemaran Husna . Nasib baik ira bawak kan . Thanks Ira . Banyak gila Husna makan . Haha .

Selepas itu , saya dan Husna pergi main badminton . Sampai pukul 6:30 petang . And malam ini , saya online dan mendapati notification saya penuh dengan nama Husna Aizie . Saya thu awak merindui saya . Tapi jangan lahh sampai buad sebegitu rupa . Haha . Nak tengok bukti ? Lihat di bawah :



Kan betul . Tengok tuh . DP sape tuh . Husna , thanks sebab memenuhkan notification saya dengan fb awak okay .
Haha , maaf kalau post saya kali ni panjang sehingga memenat kan kamu semua .

No comments:

Post a Comment