Saturday, October 29, 2011

Tesco / Al Salam

Assalamualaikum ~ Hello readers ! Semalaman saya pergi ke Tesco untuk beli hadiah hari jadi ayah saya . Actly , hari jadi ayah saya lambat lagi . *saya panggil abah je lahh okay . Hari jadi abah saya 1/11 .. Haha . kebetulan pulak tahun ni tahun 2011 . Mmg sesuai sangat lahhh tuh kan . Ahakkss ~


Semasa dalam perjalanan ke Tesco Nilai , kitorang ternampak tayar lori dah berapi dah . Tak thu pasal ape . Driver tuh tak perasan pun mase tuh . Bahaya gila . Silap2 boleh accident . But , maybe Allah bagi pemandu lori tuh selamat abah saya pun perasan . Ayah saya suruh abang saya bukak tingkap and jerit pada driver tuh coz tayar dia dah berapi dah . Then , abang saya bukak tingkap semua sibling jerit kata tayar tuh dah berapi . Beberapa minit kemudian , pemandu tuh pun berhenti . So , selamat lahh jalan raya dekat situ . Tak de accident kan . Ahakkss . Best lahh kalau dapat tolong orang mcm tuh . Boleh mengelakkan kemalangan jalan raya .


Then , masa dah sampai Nilai terdengar pulak lagu Mizz Nina - Take over di radio Era . Ape lagi , saya pun nyanyi lahh dalam kereta . Then , kak ju saya cakap yg suara saya macam Mizz Nina . Hhahaha . *rasa terharu pun ade , rase mcm tak percaya pun ade jugak . Haha , then saya digelarkan Mizz Iqah .. Ahakkss . Tak terasa kelakar ke ? Haha . Ape lahh , bagi lahh nama yg cantik sikit . But , okay jugak kan nama tuh . Haha . Whatever !


Okay lahh , sambung esok lahh eh . Hurm , Mizz Iqah ngantuk lahh . Bubye . Continue esok eh . Da da ~

No comments:

Post a Comment