Friday, November 11, 2011

Selamat Tinggal Awak !

Assalamualaikum awak ! Hello ~ Hurm , tengah sedih ni .. Coz saya kena tinggal kan kawan-2 saya dan sekolah kesayangan saya tuh dalam masa 2 bulan .. Mesti saya rasa rindukan . Macam mana sekolah tuh nanti bila tak de murid-2 nya ? Ceria ke tak ? Bising ke tak ? :'(


Hari terakhir sekolah Iqa pada hari Jumaat . Sad ending lahh sayang .. Bila tengok keadaan sekolah , sunyi jeh .. Sepi jeh .. Why ? Sebab hanya dua kelas jeh yg hadir , tidak lupa juga pengawas yg turut hadir *okay , I thu yg ayat I dah macam karangan .. Just like my bro said .. 


Pengawas duduk dekat mana ? Bilik Wawasan lahh sayang .. Hik hik .. Walaupun panas , but best thu .. Lama jugak lahh duduk dalam bilik tuh .. Ade taklimat tentang pengawas .. Boleh lagi bergurau senda dalam tuh .. Memang sporting lahh dorang .. Love you guys !


Okay , saya just nak tunjuk pic orang yg saya akan miss a lot =>


Okay , budak sebelah saya tuh ha .. Izwani nama nya .. Budak yg kadang-2 kegila-gilaan sikit .. But best kawan dengan dia .. Nak try kawan dengan dia ? Hhaha . Boleh-2 .


Okay , budak ni juga . Yang I selalu cerita tuh .. Selalu ke ? Okay , saya menipu .. Actly , tak de lahh selalu sangat .. Kadang-2 lahh .. But , dia neighbour saya jeh kan . Okay , saya akan miss sikit je lahh dekat budak ni .. 


This person ? Ofcoz I do .. Nanti , siapa lahh yang nak merajuk dengan saya setiap saat .. I'm gonna miss you sweetie ..


This pretty girl ? Maybe .. Maybe ? Okay bukan maybe lahh , but yes ! I do ! I'm gonna miss you babe !


Alolo , chumells nya awak ! Saya suka lahh kechumellan yg dimiliki sayang saya ni .. Okay , I thu yg my twinz akan mengamuk coz curi kawan dia .. Sorry coz awak2 semua kena tengok photo ni dengan kepala senget .. Alolo , shian awak kan .. But , its okay right .. 


Okay lahh awak , saya nak bagi thu awak yg saya pun akan miss sangat dengan readers saya ni ha .. Meh sini  , nak kiss sikit MMMUUUAAAHHH = untuk awak ! Okay , bubye sayang-2 saya semua ! Nanti kita jumpa lagi lain hari ye sayang .. 


No comments:

Post a Comment