Thursday, November 17, 2011

Thanks awak :(

Tak suka betul dengan orang yang tak thu menghargai ape yang kita buad untuk dia ..
Perasaan kecewa pun ade .. 
Bila berdepan dia kata lain , bila dengan orang lain dia kata lain ..
Rasa malas nak tolong orang lepas ni .
Ye lahh , orang selalu kata manusia ni tak pernah puas ape yg dorang ade ..
Dorang mesti nak lebih dari ape yang dia ade ..
Am i right ?
Tersangat lahh terkilan dengan awak thu ..
Thanks sebab awak buad macam ni dekat saya .
Terima kasih banyak-2 ..
Awak lahh orang yang paling saya sayang .
But , awak mengejutkan saya dengan berita yang menyakit kan hati saya ..
Menyesal saya kerna tolong awak ..
Menyesal kerna pernah kawan dengan awak ..
Thanks buad saya sedar , yang saya dah tersalah pilih kawan macam awak ..
1000 kali terima kasih untuk awak ..


 

No comments:

Post a Comment