Tuesday, November 22, 2011

See , perkataan Assalamualaikum saya dah tukar dengan icon Hello Kitty ..
Awak ade ? Awak tak de , diam !
Haha , act saje nak tunjuk dekat kak tyra .. Tu pun kalau dia baca ..
Kalau dia tak baca , nasib lahh kan ..
Saya dapat bayang kan macam mana perasaan dia bila baca assalamualaikum dekat atas tuh ..
Hihi , saya thu awak jealous ..

Today , saya tidak meluangkan sepenuh masa saya hanya dirumah , berdepan dengan lappy like awak tengok saya , saya tengok awak .. 
Okay , simple story saya pergi keluar dengan family untuk melakukan aktiviti beriadah di Dataran Nilai .
Dataran Nilai jeh kud ..
So , tak payah nak batak sangat lahh kan ..
Eh , suka hati saya lahh ..

Okay , memang tak banyak aktiviti yang boleh buad dekat sana ..
Adik and abang saya ke-2 tuh duk main bola dekat padang .
Happy lahh dorang kan ..
Yang saya ni , duk duduk jeh dekat situ ..
Tengok jeh orang main bola .

But , saya boleh snap gambar menggunakan DSLR abah saya !
So excited thu ..
Act , hati ni meronta-2 suruh upload gambar ..
But , photo tuh ade dekat DSLR  camera ..
Saya dah mintak dah dekat DSLR ..
But dia tak kasi ..
Dia kata , tuh dia punya ..
Nasib baik awak bukan camera biasa , kalau tidak dah lama saya hempuk-2 awak ..

Tadi , ada lahh hujan sikit-2 . 
Ape orang panggil ? Gerimis ?
Ha , betullahh ..
Gerimis ..
Then , hujan lebat kejap ..
And dia stop balik .. 
Matahari pun menjalankan tugas nya , menerangi bumi dengan cahaya  nya ..
Okay , saya thu macam puisi kan ayat di atas ..
Hiihi ..

6.30 o'clock , saya dan family pergi Mc Donald's ..
Perut saya kata , dia nak makan Mc Flurry ..
But , abah saya kata kalau nak makan Mc Flurry kena jalan kaki pi beli sendiri ..
Okay , saya thu itu hanya lahh satu gurauan ..
Masa dekat drive thru , ayah saya order juga Mc Flurry ..
Hihi ..
Bila otw nak balik rumah jeh , ada motor overlap kereta abah saya ..
Marah gila abah saya ..
Dia nak masuk kanan , but pergi masuk kiri .
Kan dah terlebih pandai tuh ..
Nasib baik tak terlanggar dia .. 
If tak , memang dah masuk bawah tayar ..

Okay , dekat kawasan perumahan saya hampir setiap hari hujan termasuk lahh hari ni ..
Sampai lopak air depan rumah saya tuh dah semakin dalam thu ..
Boleh nampak ikan lagi dalam tuh .
Firsly , memang tak percaya cakap zuheera yg dalam tuh ade ikan ..
Bila tengok dengan mata kepala sendiri , i said ' oh betul lahh '
Nampak sangat yang saya malu .. 
Haha .
Tu lahh , tak dengar cakap orang lagi ..
Kan , itu balasan nya ..

Okay , i think i will end it here ..
Bubye awak ! Sayang awak ! 



No comments:

Post a Comment