Wednesday, November 2, 2011

Exam !

Assalamualaikum ~ Hai awak ~ Eh , nak thu tak esok last exam for SMKBC .. Huh .. Best gila .. Lepas exam tak payah nak study . Next week , kitorang dah kena hantar buku dah . So happy lorh .. But , esok ade exam KHB , Math and P. Sivik .. Math and KHB ? Tersangat lahh susah thu . Tapi , hope esok paper senang je lahh . Please cikgu ~ I'm begging you .. *dah macam drama twilight pulak kan . Haha . Yang Taylor Lautner cakap dekat Kristen Stewart . Haha . See , kita dah terkeluar tajuk dah . Haha . Okay , back to the topic . Tadi , exam Sejarah mmg susah . Why ? Dah baca dah buku . But ? Still sama . Still susah . Cikgu , can u give me an easy question ? It can make me easy to score lorh .. So much title in that paper . How can i remember ? My memories almost full . So many pupils ask me , what is this answer ? How about this ? Haha . So , i just can say im not sure with my answer sweetie .. If i give you my answer , maybe the answer is all wrong .. Haha , because saya tak de lahh pandai sangat dalam sejarah ni . Markah saya pun cukup2 makan jeh . Lagi awak nak tanya saya . Haish awak nih . Tak mo buad macam tuh lagi okay . Tak baik lorh , menipu dalam exam . Biarlahh kita berjaya dengan hasil usaha sendiri daripada kita berjaya diatas pembohongan yg kita lakukan , right ? So , be honest with ur self . If u lie to ur self , maybe you will lie to other people .
*act , saya tak tuju post ini kepada sesiapa . saya just tulis ini untuk renungan kita bersama .

No comments:

Post a Comment