Thursday, November 10, 2011

Hari Terakhir sekolah bagi student yg cuti di SMKBC .

Assalamualaikum awak ! Hhaha .. See , betapa lembut nya saya .. Haha , maklum lahh my friends selalu panggil
saya gadis melayu terakhir .. Haha , jahat awak semua .. 

Okay , today adalahh hari last sekolah untuk budak2 yg bukan pengawas dan bukan budak kelas 1KRK & 1 IA .. So , selamat bercuti lahh buad korang semua .. Termasuk lahh best friends saya Zura .. Hik Hik .. Rindu lahh saya dekat kawan saya sorang ni ha .. Nak tengok pic dia ? Boleh jeh .. 

See , cute right ? Dia ni tinggi orang nya .. Jeles saya .. Okay , to my best friend : Zura , take care selama saya tiada bersama awak .. Jangan nakal-nakal ye .. Saya harap sangat awak sehad sejahtera apabila saya tiada bersama awak .. Nak nanges rasa .. *Uuwwaa ~ Maklum lahh , dia ni kawan yg paling rapat dengan saya :( .. Okay , tutup cerita pasal dia .. Tergoda pulak awak dengan dia nanti .. Tak mo , Tak mo ..

Okay , why saya ucapkan perkara itu pada Zura sahaja ? Haha . Weird right ? Okay , actually saya dan kawan2 saya yg lain bakal pengawas pada next year .. So , kita orang kena datang sekolahh pada hari Jumaat .. Next week , tak thu lagi .. Kena tanya cikgu dulu .. Mwehehe .. Jealous letteww ..

Dekat sekolahh tadi memang bosan .. Bosan , bosan , bosan .. Why saya bosan ? Coz tak de benda nak buad .. Why tak de benda nak buad ? Sebab tak de idea .. Why tak de idea ? Coz ... Eh , banyak tanya pulak awk ni .. Macam wartawan pulak kan .. Haha .. Dalam kelas tadi , mata ni dah ta boleh bukak dah .. Then , saya pun dengan rela hati nya mengambil buku form 2 yg baru dapat untuk dibaca .. Ye lahh , bak kata Cikgu Haziroh ' Masa itu emas ' .. Muehehe .. 

Selepas solat Asar , saya dan pengawas pelatih ada kerja di bilik SPBT .. Tersangat lahh sesak dalam bilik tuh .. Nasib yang masuk tuh sikit jeh .. Happy gila tolong cikgu tadi .. Walaupun pada mulanya mcm tunggul kayu dekat situ , coz tak thu nak buad ape .. Bila dah lama-lama tuh , baru lahh tahu ape yg patut dibuat . Ramai gila pelanggan tadi , but happy .. Thanks buad awak-awak semua yg pergi ke bilik SPBT tuh . Meh kiss sikit * muah .. 

Done buad kerja semua tuh , saya pergi ke kelas untuk amik beg .. Why amik beg ? Coz saya nak pergi ke dataran budi lahh awak .. Ade apa dekat dataran budi ? Coz ade perhimpunan lahh sayang .. Nak thu perhimpunan ape ? Perhimpunan untuk akhir tahun .. Cikgu nak tekan kan pasal disiplin and peraturan sekolahh .. Ramai lahh jugak budak yg kena panggil coz langgar peraturan . Tak faham betul dengan dorang ni .. Ape yg cikgu suruh buad , tak nak pulak buad .. Ape yang cikgu tak suruh buad , itu lahh benda yg nak dibuatnya .. 

Setelahh berakhir nya perhimpunan , kami diminta bersurai .. Murid2 semua tak sabar sangat nak balik .. Setahu saya , rumah dorang tak lari pun kan .. So , relax lahh babe .. Hari terakhir sekolah pun nak kelam kabut balik .. 

So , this nite i just want to say Happy Holidays to all the pupils .. But , to all SPM candidates Gud luck to you .. SPM menentukan masa hadapan anda .. Jadi , jangan lahh persiakan peluang yg ade .. Okay , bubye all .. Nak kiss boleh ? * muah .. :*



No comments:

Post a Comment