Thursday, November 24, 2011

Lepak with S2HA

Hey awak ! 
Wednesday , saya  lepaking with friends saya ..
Thu ape yang kami buad ?
Sure awak tak thu punya .
Ni yang nak bagi thu ni ..
Act , a lot of activities that we do ..
Antaranya , main bola sepak ( jangan sangka perempuan tak main bole sepak ) , 
berbual-2 ( ala , biasa lahh ) , main badminton dan juga menunggang basikal ..
Agak-2 boleh kurus tak ?
Haha , okay i'm kidding ..

Awak thu , saya lepaking with who ? 
Of coz you not ..
Okay , ni gambar dorang =






See , dorang nampak cute right ..
Btw , yang pakai baju color merah kat atas ni adalah twins saya ..
So , don't be confuse okay ...

Okay , really-2 happy that day ..
Thanks awak semua , coz sudi lepak dengan saya .
Sayangss awak semua !
Meh , nak kiss sikit ..
Mmuuaahh <3


No comments:

Post a Comment