Sunday, November 13, 2011

Ke Rumah Ain

Assalamualaikum awak ! Semalam , dari tengahari ke petang saya berada di rumah Ain . Nak thu saya buad ape ? Ingat tak saya ade update blog pasal class tutorial pashmina , study not gitar semua tuh .. Tak ingat ? Its okay kalau tak ingat .. Okay , back to the topic ye awak ..

Destinasi yang saya tujui sebelum ke rumah best friends saya ( Ain ) ialah ke kenduri jiran saya .. Anak dia kahwin .. Tema warna orange .. Warna yang harmoni .. Semua family pengantin memakai baju berwarna orange sama denga tema . Memang matching ..
Tersangat lahh meriah majlis perkahwinan tuh .. Pada mula nya pengantin disandingkan .. Then , tiba waktu makan pengantin .

Habis jeh acara tuh , saya pergi ke destinasi yang ditujui oleh saya dan kembar saya .. Masa dalam kereta tuh  , dah siap-2 telefon Ain .. Yelah , takut dia tak ready ke untuk kedatangan kitorang .. Tak nak lahh datang mengejut .. Sampai jeh rumah Ain , Anisah dah jenguk di tingkap rumah .. Thu Anisah sape ? Tak thu .. Anisah tuh adik Ain lahh sayang .. Then , adik kesayangan Ain tuh buka kan pagar untuk kitorang .. Ain pulak , baru lepas mandi .. Haish Ain , baru nak mandi ke ? Ain-2 ..

Bila dah masuk , apa lagi tengok jeh ade kucing kitorang terkam kucing tuh dulu lahh .. Sorry lahh Ain , i know tht u dislike cat .. But i have to .. Hhaha .. Macam lahh awak tak thu kawan awak ni macam mana ..


See , omeyy right ? Haha , but kucing ni takut sikit .. Mula-2 nak pegang dia pun dia lari .. Kecewa thu .. But  bila dah baik-2 dengan dia , kucing tuh pun okay .. Siap bergurau senda lagi dengan saya .. So suuwweett !

Lepas puas main dengan meow-2 tadi , kitorang mula kan tutorial pashmina .. Bermacam-2 cara yg diajar oleh Ain .. Terbelit-2 .. Yang paling sensitif , masa Ain pegang saya punya leher .. Apa lagi , tergelak-2 saya dekat situ .. Kalau boleh , nak gelak berguling-2 sekali .. Hhaha .. Then , bila dah selesai semua tuh .. Kitorang rileks-2 kejap .. Snap gambar .. Okay , this is our picture =>

 Okay , ni gambar kami berdua .. Ain and Iqa .. Sama-2 chumellss right ? Haha ..
                                                      Still saya and Ain .... Budak paling omeyy ..
                           Yang baju hijau tuh lahh Anisah .. And yang pegang phone tuh twins saya ...
 Tengok , dorang posing .. Eh-2 , kucing tuh pun nak snap jugak .. Elok jeh , dia posing dekat depan tuh <3



 

No comments:

Post a Comment