Sunday, November 20, 2011

Next year macam mana ek ?

Woah , excited nak tunggu next year thu ..
Hehe .. Dan saya akan menjadi tingkatan 2 ...
Maybe akan masuk asrama .. Hope , dapat tawaran masuk asrama ..
But , macam mana dengan kucing saya ?
Mesti dia miss gila dekat saya nanti ..
Don't worry lahh Blinky , i will miss you too .
Tapi , tak thu lagi dapat ke tak ..
So , tak payah nak miss sangat lahh kan ..

But , next year comfirm tak jumpa Aida Nurul Yasmin ..
Uwwa ~ 
Siapa nak kacau saya nanti ?
Baru setahun saya kenal awak Aida ..
But awak dah nak pergi meninggalkan kami semua ..
Hope awak tak lupa kitorang di sini ..

Next year juga saya akan tukar warna baju ..
Dari baju putih , ke warna hijau ..
Hek hek .
Dah jadi pengawas sekolah lahh awak ! 
Impian saya akhirnya menjadi kenyataan .. Aw ~
Hihi .. Sorry menggedik dekat sini ..
But , who cares ?
Ni blog saya right ?
Hoho ..
Saya ada hak thu ..


p/s :
Just nak bayang kan apa yg akan jadi pada saya apabila 2012 nanti .. :*

No comments:

Post a Comment